2,8kg

Jag passade på att väga Aslan när jag vägde mig själv och han väger runt 2,8 kilo. Han närmar sig tre :) Hoppas att han väger tre kilo när han är 5 månader :) Han känns större än 2,8 men det är väll för att han är så lång :) Han fäller ingenting heller, jag trodde att han skulle fälla lite eftersom han ändå är semilånghår men det kommer väll när han är en större kisse :) Det bästa som finns är när man pussar honom och burrar in huvudet i hans mage, det älskar han och kurrar som bara den ♥ Håller fortfarande på att lista ut hur jag ska lägga upp film på honom :) lär ta ett tag :)
 
 
Väntar på mat
 
 
Buskissen
 
 
Sötisen ♥


Kommentarer
Kerstin Bussebo

gullplutt!

2012-08-15 @ 15:24:27
Kerstin Bussebo

Mer foton Linda! Hi, hi
Kram

2012-08-17 @ 20:49:13
Anna

Så söt han är! Hihi :) Vad kul att du har skrivit igen Linda! Luna var en RAG f 04, brunsköldpadd mitted. Vad skönt att han är lugnare nu! :) Hur går det annars med han då? Kram

2012-08-20 @ 15:24:35
URL: http://miinaragdolls.blogg.se
May

Hej på er !

Det är mycket pappa Ville i denna krabat !
det både ser jag o när ni berättar !
Jättekul !

May

2012-08-27 @ 12:39:08
URL: http://sherlockragdoll.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0