Vår älskade bebis ♥

Tack Kerstin för världens underbaraste lilla kille! ♥ Dennis och jag älskar honom jättemycket och han är vår lilla bebis ♥ Resan hem från Malmköping gick väldigt bra, lite pip i 5-10 minuter sen var han tyst och låg och vilade och tittade på oss tills vi var framme i Norrköping.
Väl hemma gick han ur buren direkt och kollade in lägenheten. När han hade varit hemma i en timme åt och drack han :) Några timmar senare kissade han och på natten gjorde han nummer två :)
Aslan är så himla gullig och ska vara där jag och Dennis är hela tiden, kurrar konstant, kommer när man ropar "kom då Aslan" och älskar att ligga i knät, på magen och över bröstet/halsen när jag sover. Och såklart mellan mig och Dennis är det också mysigt att vara. Han är full av bus och gör volter, hoppar, smyger och bär i väg på leksaker, jag tror han kan lära sig att aportera snart :) Aslan är helt enkelt underbar och vi är så glada att vi har honom i vårat liv ♥
 
 
Aslan kröp upp och lade sig och somnade i mitt knä efter ungefär 1,5 timme hemma ♥
 
 
Han är så söt ♥
 
 
Myskillen ♥
 
 
Korgen hann inte bli vit, men Aslan verkar gilla den ändå :)
 
 
Busungen
 
 
Mysigt att vara i sängen med husse Dennis ♥
 
 
 


Kommentarer
Anna

Åh, vad fin han är :) Han är så lik Alvin på alla sätt och vis när han var liten. Alvin låg alltid i mitt knä och på bröstet, men nu ligger han helst bredvid och i sängen vill han helst ligga bredvid mig med sitt huvud på min kudde. Så himla sött :)
Alvin lärde sig också aport väldigt fort. Nu när han vill leka lägger han musen vid fötterna och vill att jag ska kasta, sen hämtar han den och så kan han hålla på hur länge som helst :)

2012-07-02 @ 22:22:27
URL: http://annaalindgren.blogg.se
Kia o JasmineD

Men vad söt han är! Han kommer att få det bra hos er och bli en bortskämd liten prins!!!

2012-07-02 @ 23:50:00
URL: http://www.jasminedoll.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0