18 dagar kvar

Mindre än 3 veckor kvar ♥ Under tiden får vi köpa roliga saker till lille plutten för att tiden ska gå fortare. Vi har fortfarande inte köpt kattlåda och transportbur, men annars har vi allt. Beställde lite söta saker igår.
Under tiden får vi gosa och leka med min systers jättesöta britt Lotass 6 månader ♥




Aslans leksaker än så länge



Ett gulligt kattungehalsband



Man blir trött av att vara full av bus, Dennis och jag älskar hans trampdyna som är halva rosa och halva brun ♥



Fina Lotass med världens sötaste stora tassar ♥




Kommentarer
kerstin bussebo

Ser att ni har nedräkning!

kram från Bussebo

2012-06-12 @ 14:40:42
kerstin bussebo

Upplysningsvis så älskar er blivande älskling att klättra uppför bara ben! Det blir kul för er! Mina ser ut som kom och hjälp mig! Klänningsdax?

Kram

2012-06-12 @ 20:24:22
May

Ser ni köpt massor med fina leksaker till Aslan

Om han kommer att ha nåt efter pappa Ville så blir

royal canins råtta med röd svans o öron mycket populär ,se min hemsida www.sherlockragdoll.com

hoppas ni skriver lite om hans beteende o läte

gillar att följa upp ungarna efter mina hanar

Lycka till med er fina kille !



Mvh May (matte till pappa Ville)

2012-06-13 @ 14:05:20
URL: http://sherlockragdoll.com
May

Ser att Aslan är väldigt önskad. Ni har köpt massor av roliga leksaker o har lille Aslan fått lite av pappa Ville så blir han förtjust i dom vita råttorna med röda svansar o öron från royal canin

bild på Ville finns på min hemsida www.sherlockragdoll.com.

Det ska bli roligt att följa bloggen o läsa vad som händer o om Aslan ev,får några specifika likheter med pappa Ville ,som ex läte o temprament

Lycka till med killen

Mvh May (matte till pappa Ville)

2012-06-13 @ 14:13:57
URL: http://sherlockragdoll.com
Anna

Hej! Åh, vad roligt med en liten kisse. Dom är så otroligt fina med den maskfärgen! :) Din kille kommer säkert bli lika fin och mysig som Alvin. Han är verkligen världens bästa kille!

Jag väntar också på en liten kattunge, dom är just nu i magen men är klara för leverans i Oktober ungefär. Längtar supermycket. Hoppas det går bra med er nya familjemedlem :)

2012-06-14 @ 18:32:44
URL: http://annaalindgren.blogg.se/
Linda

Vad kul att du vill följa Aslans blogg May :) Jag har kollat på bilderna på Ville han är jättefin och verkar vara en superfin kille :) Ska bli kul att se hur lilla Aslan blir, vi kommer skämma bort honom som en liten bebis. Jag tycker det ska bli jättekul att att se hur han utvecklas och hoppas att han blir en kelig kisse :) Mindre än 2 veckor kvar nu :)

2012-06-17 @ 11:22:32
URL: http://ragdollenaslan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0