Mera saker till tussen ♥

Idag har jag köpt en liten korg till lilla ulltussen som jag har bäddat med en filt i, får se om han gillar den, katter kan ju vara envisa med vad dom tycker om och inte. Jag funderar på om jag ska spraymåla den vit, det blir nog så :) Sen ännu mer leksaker, nu är vi uppe i tio möss, men jag känner på mig att det kommer att bli mer. Sen hittade vi en perfekt leksak med bjällra i då vi märkt att han gillar bjällror. Fick veta att Aslan väger ca 1,3 kilo så han växer på bra vår lilla bebis. Bilden på lilla tussen är från Bussebos ♥ 



Lilla Aslan ♥



Aslans lilla korg



Ännu mer leksaker :)



Kommentarer
Kerstin bussebo

Ni är för gulliga! Denna kisse kommer att må som en prins!

2012-06-20 @ 19:47:33
Anna

Han är så himla fin, väldigt lik Alvin då han var liten. Dom har samma vita linje runt ögonen :-) Han kommer få det så bra hemma hos er den lilla tussen.



Vad kommer du ge honom för torrfoder? :-)

2012-06-20 @ 22:22:35
URL: http://annaalindgren.blogg.se/
Linda

Tack :) Jag får se upp så jag inte skämmer bort honom för mycket så han inte vill ha en kattkompis i framtiden :)

2012-06-20 @ 22:53:46
URL: http://ragdollenaslan.blogg.se/
Kerstin Bussebo

Du ska väl ha en egen midsommarhälsning på din blogg lilla gubben! glad midsommar!

2012-06-21 @ 15:03:45
Anna

Okej! :) Jag tycker Royal Canins torrfoder är jättebra, Alvin älskar det. Jag kör på ''Indoor Long Hair'' och det passar Alvin perfekt. Hans uppfödare gav honom Eukanuba men det var inte så populärt. Har även hört att Applaws torrfoder är bra! Tänker du ge honom blötmat? :) Mvh Anna

2012-06-21 @ 22:08:41
URL: http://annaalindgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0