Nu är det inte långt kvar ♥

Imorgon ska Dennis och jag hälsa på lilla Aslan, hans supersöta mamma Allie, alla 6 underbara syskon och trevliga Kerstin och Stickan, den här gången kommer vi inte köra fel ;)

Hur som hellst så närmar det sig, snart är det bara 3 veckor kvar! Helt sjukt vad vi längtar. Vi har fortfarande lite saker kvar att handla, transporbur, kattlåda, sele, kattungekoppel, matskålsunderlägg och ett kattungehalsband, men sånt är bara kul jag vill ha allt. Här är lite saker som vi har inskaffat till Aslan än så länge, plus att vi har fått massa leksaker av min älskade syster Sara som hennes underbara britt Lotass inte vill ha :)






Eftersom att jag älskar kristall & glasgrejer så ska självklart Aslan få söta matskålar :)




En söt liten klösmöbel, självklart vit, jag älskar vitt




En mysig supermjuk fårskinnspläd




Ett jättegulligt halsband som Aslan kan ha när han är större, okey han är en kille
men jag tycker den rosa fisken är jättefin ♥




Kommentarer
Emma H.

Sv: Tack så mycket! :)



Härligt att du får hem en ragdollpojke du med. Min är hemma går runt och skriker just nu efter uppmärksamehet! :p

2012-06-09 @ 10:13:55
URL: http://akrelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0