Nu händer det grejer

Det har hänt mycket nu sista tiden, bland annat mycket tråkigheter med min sjuka farfar, men nu är det bättre som tur är. Vi har velat skaffa en kompis till Aslan eftersom att jag kommer jobba heltid och vi märker att han saknar kattsällskap. Sen när farfar blev sämre tänkte vi skjuta på det men vi insåg att Aslan behöver en kompis oavsett, så i slutet av september kommer det en liten ragdollkille till vår familj, Sky High´s Simon ♥. Han kommer att heta Bamse. Han är en blå bicolor och vi är så glada att han kommer att flytta till oss! Han är jättefin och störst i sin kull, vägde 1,5 kilo vid 9 veckor!!! Han är väldigt framåt och busig så vi tror att han och Aslan kommer att ha kul med varandra. Här kommer lite bilder på Aslan, och några på Sky High´s Simon ”Bamse”. Jag kommer att göra om designen såklart för nu kommer bloggen handla om både Bamse och Aslan ♥

Först lite bilder lilla Bamse (Dock lite suddiga för jag stängde av blixten på min iphone) ♥

Stooora tassar att växa i :)

Dennis och Sky High´s Simon "Bamse"

En myskille precis som Aslan ♥

Bamse som busar med sin syster

Så himla söt ♥

Buskatterna :)

 

Och så bilder på vår älskade Aslan

Smyger på sin nya leksaksråtta

Sitta i fönster är väldigt spännande

Köksfönstret :)

Jag har gjort iordning lite i hyllan till Aslan medan jag bestämmer hur det ska se ut ;)

Sötisen ♥

MAAAAAAT!!!

 

 



Kommentarer
Anna

Det är ingen fara Linda! :) Förstår om det är mycket med din farfar och så (läste på bloggen). Det har blivit lite andra planer så det blev en hane istället, en blå bicolor. Och nu såg jag precis att ni också ska få en sån. Vad kul! :) Då har vi Alvin och Aslan som har samma färg och teckning, också dom två nya kissarna. Hihi. Vi kommer få den nya om 5 veckor, så det är ett tag kvar.. Vad fin han blir eran Aslan, och vad han har vuxit sen sist. Kan inte förstå att han redan är 6 månader och ska kastreras. Tiden går så fort. Hur gammal är eran nya kisse nu? Kramar från Anna

2012-09-08 @ 18:29:25
URL: http://miinaragdolls.blogg.se
Mariina, Kia och JasmineD

Åh vad fin Aslan blivit! Kul med nya kissen, han är ju bara såååå söt! Kram från Kia

2012-09-10 @ 13:48:52
URL: http://www.freedreams.bloggplatsen.se
Kerstin Bussebo

Vilken gullplutt!!!!

2012-09-16 @ 17:55:02
Malin

Men vilken sötnos! :D

2012-10-30 @ 16:10:09
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/minakatter/
Anna

Hej Linda! Hur är det med dig? Nu var det länge sedan man hörde nått ifrån dig. Hur mår dina kissekatter? :) Har du någon mail eller så, skulle vara så kul och prata med dig :) Maila mig gärna på [email protected]. Kramar

2012-12-16 @ 13:28:53
URL: http://miinaragdolls.blogg.se
Anonym

Hejsan! Vad länge sedan ni skrev! Är ju så nyfiken på senaste tillskottet. Hör gärna av dig! Kram /Kia, Mariina och JasmineD

2013-02-13 @ 16:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0