Bus-Aslan

Aslan är som sagt väldigt full av bus, imorse satt Dennis och jag i tv-rummet och Aslan kommer in och viftar på tassarna som katter gör när dom har fått vatten på tassarna. Då såg jag att hans bakben och svanstippen var genomblöta. Jag tänkte direkt att han hade busat och råkat komma emot någon av sina vattenskålar så jag gick iväg för att torka upp. Båda vattenskålarna var orörda. Jag och Dennis kollade på varandra och båda tänkte samma sak. Haha och vi går in i badrummet och ser att Dennis glömt att stänga toalocket!!!! Så Aslan hade halkat ner i toaletten!! Tur att han inte hade glömt att spola i alla fall :)
 
 
Här ligger Aslan och tvättar sig efter badet! Haha
 
Vi tror dessutom att han håller på att bli könsmogen för han jamar högt och ofta och är rätt rastlös. Då är han tidig lilla grabben, han är ju inte ens 5 månader :) Så det blir veterinären när han blir 6 månader :)
Lite bilder som jag har tagit med mobilen:
 
 
Trött!!!!
 
 
Svansen är så mörk och fin :)
 
 
Sötnosen ♥
 
 
Myskatten ♥
 
 
 


Kommentarer
Kerstin Bussebo

Som sagt, tur det var spolat på toa! Att han kom upp själv! Han ser så stor och fin ut!
Kram Kerstin

2012-08-27 @ 10:43:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0