♥ Två veckor kvar ♥

Om exakt 14 dagar är Aslan hemma hos oss! Känns som att tiden står helt stilla när man längtar så mycket som vi gör. Mina förra bondkatter Bamse och Missan älskade kattgodis, framförallt Missan ♥ Så jag har köpt lite kattgodis till Aslan så får vi se om han är lika förtjust i det som Missan var. Vi har även fått hem sakerna jag beställde :) Bara kattlåda och kattsand kvar sen har vi allt "nödvändigt" :)




Har ingen aning när kattungar börjar äta kattgodis, så bara att testa :)



Ännu mer bollar som låter, blir nog att gömma alla leksaker som låter på nätterna ♥ 
Måste nog köpa ett längre koppel när Aslan lärt sig gå i sele...



Kommentarer
Kerstin bussebo

Nu har lillen blivit en riktig spinnmaskin! Och han är alldeles lockig bakom öronen!

Kram från Bussebo

2012-06-19 @ 09:55:26
Linda

ÅH <3 säg inte så nu längtar jag ihjäl mig!! :) gud så mycigt att han spinner den lilla ultussen och att han har fått små lockar! Kan det bara bli den 30:e nu :) kram kram

2012-06-19 @ 18:49:56
URL: http://ragdollenaslan.blogg.se/
Kia och Mariina

Hejsan! Det är jag som tingat Alia "Jasmine". Jag tänkte också starta en blogg på blogg.se men har du möjlighet att hjälpa mig med hur man lägger in bilder i headern? Hur mycket ska man radera av det som står där nu? Ska man radera allt och kopiera in bildens webadress? Jag kan ju inte koda tyvärr!

Han är ju så söt eran lilla Azlan, jag och dottern längtar också ihjäl oss. Ha det så bra så länge, så hoppas jag att vi hörs.

2012-06-19 @ 23:53:33
Linda

Hej Kia och Mariina :) Kerstin sa att ni skulle ha en blogg och det tycker jag är jättekul :) Jag är inget proffs på bloggdesign men jag valde bara den här stilmallen sen gjorde jag själva headern i picassa som man kan ladda ner gratis från google (man skapar ett kollage som det heter) jag laddade upp bilden i storlek 500 tror jag. Jag har kollat på den här sidan http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/ för där får man mycket hjälp med bloggdesign och annat kul :) hoppas att du fick lite hjälp, jag är så dålig på att förklara. Mvh Linda

2012-06-20 @ 17:42:48
URL: http://ragdollenaslan.blogg.se/
Kia och Mariina

Hej Linda!

Tack för länken! Nu ska jag försöka! Vi hörs!

2012-06-20 @ 20:52:13
Linda

Kia det var så lite så :) Jag väntar på er blogg :)

2012-06-20 @ 22:52:30
URL: http://ragdollenaslan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0