16 veckor!

Nu har Aslan bott hos oss i en hel månad! Tack igen Kerstin för en så mysig kille! Han är verkligen vår lilla bebis och han kommer bli en stoor kille ♥ Tyvärr fungerar inte vågen men han växer väldigt bra och pälsen blir bara längre och fluffigare för varje dag som går.
 
Aslan är en cool och väldigt nyfiken liten kille, hans älskar att busa med min systers femkilos brittiska korthår Lotass på 7 månader som han har träffat två gånger. Aslan är i himmlen när han får busa med en annan katt :) Han har även hälsat på min systers sambos hund Fozzy, första gången var det fräs och morr, andra gåger brydde han sig inte. Vi är så glada att ha lilla Aslan hos oss ♥
 
Han är en väldigt kelig kisse och han kurrar så högt ♥ Att klänga på mig är det bästa som finns, ligga på mina axlar när jag sminkar mig, ligga i knät, bli buren och sova bredvid mitt ansikte är det bästa som finns just nu. Han är fortfarande superbusig men han är ju bara sexton veckor så han är ju bara barnet :) Men han kommer att gilla den dagen han får en kattkompis det är jag säker på efter att ha sett honom med Lotass.
 
 
 
Sötnosen ♥
 
 
Aslan är väldigt försiktig när han är i fönstren som tur är, så inget har gått sönder än så länge :)
 
 
Hemma hos pappa och mamma :)
 
 
Lotass blev lite trött på Aslan :)
 
 
Busungen ♥
 
 
"Lilla" Lotass ♥
 
 
Kom ner då!
 
 
Buskatterna
 
 
Dom pratade så gulligt med varandra :)
 
 
Så söta :)
 
 
Brottas är kul :)
 
 
Aslan får aldrig nog av att busa med Lotass
 
 


Kommentarer
Kerstin Bussebo

ÅHH vilka fina kort du tagit Linda! Så fin han är, kul att se honom med Lotass också.
Kram Kerstin

2012-07-30 @ 12:31:16
JasmineD

Vilka fina kort! Ja, JasmineD firar sin 16 v dag på Bussebo. Vi själva är på Böda Sand, Öland. Vi får "fira" hennes 4 månaders dag i stället. Ha det så bra.

2012-07-31 @ 01:39:32
URL: http://www.jasminedoll.bloggplatsen.se
Anna

Det går bra, dom blir 2 veckor idag :) Troligtvis blir det honan, hon är blå, antingen mitted eller bicolor :) Hoppas bicolor! :D Vad synd, då kanske jag inte ska köpa en bollbana, dumt om den bara står och skräpar! :) Alvin var också helt tokig i sin laspekare när han var liten :)
Hur går det annars med Aslan, är han fortfarande lika busig? Är han mysig av sig, att han vill sitta i knät och så? Kramar

2012-08-05 @ 12:09:49
URL: http://annaalindgren.blogg.se
Anna

Hej igen! :) Tänkte bara säga att jag har fixat en ny blogg som bara kommer handla om Alvin, så den andra kommer jag lägga åt sidan :) Kram

2012-08-05 @ 21:02:43
URL: http://miinaragdolls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0